På bättringsvägen

För första gången på hela veckan hade jag inte jätteont i halsen när jag vaknade. Visst den är fortfarande öm och rosslig men det känns verkligen att jag är på bättringsvägen nu. Ingen feber har jag haft sedan igår heller så jag hoppas att jag blir helt frisk nu om jag tar det lungt idag och i morgon oxå. Ska ta mig ner till köket och göra i ordning lite frukost nu.

Har legat och kollat på gamla barnprogram på SVTplay för att fördriva tiden. Kolla in det HÄR, så dåligt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Du vet ju hur du roar dig iaf :-)

2011-02-17 / 08:09:39
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!