Mellan far och dotter

När vi var i Linköping idag passade både Fredrik och jag på att utnyttja våra presentkort som vi fick i julklapp. Fredrik var i provhytten och provade byxor och jag strosade runt och tittade lite. En bit ifrån mig står en pappa med en barnvagn och ropar på sin dotter som sprungit iväg.

Pappan: Kom hit nu.
Flickan: Nä, pappa kom hit. Jag ska visa dig något.
Pappan går bort mot flickan: Vad är det?
Flickan: Den här klänningen passar ju på mig.
Pappan: Men, det där är ingen klänning förstår du.
Flickan: Vad är det då?
Pappan: Det är....... någonting annat. Kom nu så går vi.

Nu kunde jag inte se vad det var som flickan visat sin pappa men eftersom vi var inne på underklädesavdelningen så kan jag ju tänka mig.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

fnissar



flickan tyckte säkert det var fint!



Och tygbitarna som är i dagens klänningar, visar ju både det ena och andra :D



// Kram

2011-02-06 / 13:58:19
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!