Hallå världen utanför

Var ute idag för första gången sedan i måndags. Vi gick ner till centrum, en promenad som tar ungefär 15 minuter och jag trodde jag skulle dö. Det var otroligt skönt att få lite luft men det kändes direkt att förkylningen inte på långa vägar är borta ur kroppen. Hade egentligen inte tänkt gå ut förrän i morgon men Fredrik ville gå ner och boka in vilken dag golvläggaren ska komma och lägga mattan i köket så då följde jag med och hämtade mitt paket från HM.

Ett foto taget nere i centrum (kom på att det är första fotot sedan i måndags oxå).
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!