Det regnar köttbullar

Någon timme efter att jag tagit Ipren-tabletten kände jag mig lite bättre i magen och började faktiskt känns mig lite hungrig. Jag åt försiktigt upp den lilla bit av brödet som blev över efter middagen igår men magen blev direkt stenhård och svullen. Jag återvände till sängen och bestämde mig för att se på film.

Det regnar köttbullar är en animerad film som handlar om Flint som uppfinner en maskin som förvandlar vatten till mat. Det blir inte riktigt som han tänkt sig och när en stor spaghettitornado dyker upp måste Flint stoppa maskinen för att rädda världen från att gå under.

/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!