Små blommor

Bosse kom med vårt lilla fönster i morse (han har renoverat det) och då kom jag på att jag inte längre har några små blommor att ha där. De som jag hade där förut blev ju för stora för sina krukor så jag var tvungen att plantera om dem. Jag tänkte att jag behöver kanske inte ha några men fy så tomt och tråkigt det såg ut. Nu har jag precis kommit hem från Hemköp för där visste jag ju att de brukar ha mindre blommor. Tyvärr fanns det bara en kvar, hade helst velat ha tre.



/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi J säger:

De är så fina o står sig så länge :)

Kram

2011-08-24 / 20:20:16
URL: http://cissishem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!