Första jobbveckan

Nu är det bara imorrn kvar av den första jobbveckan efter semestern. Visst har det varit tufft att försöka ställa om och komma in i alla rutiner igen men det har ändå gått bra och tiden har gått väldigt fort. Jobbigast är att jag vaknat runt klockan tre varenda morgon och sedan inte kunnat somna om utan legat där och glott till klockan blivit fem. Ska verkligen bli skönt när klockan blir fyra imorrn och helgen börjar.

Där fick jag för att jag trodde att denna dag skulle bli lika lugn som de tidigare.


Har tappat räkningen på hur många kärror jag fyllt och tippat men högen försvann i alla fall.


Kunde inte låta bli :-)
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Trodde du höll på att göra en ny låda, till kissarna.



// Kram

2011-08-12 / 08:46:43
URL: http://annalundberg.org
Milla säger:

Vad är det för ställe du jobbar på egentligen? Som lagrar fuckface? :-)

2011-08-12 / 19:33:20
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!