Kvällspromenad

Efter dusch och kvällsmat kände jag för att gå ut och ta lite frisk luft. Jag tog mig en promenad ner till Ica Fyren för att hämta mitt paket från Haléns (har beställt tre sommarklänningar) och köpa ägg.

Solen skiner och himlen är blå med bara några små fluffmoln.




Inte mycket kvar av snövallarna nu.


När jag kom hem och skulle stoppa in äggen i kylen upptäckte jag att det redan stod ett paket ägg därinne. Fredrik hade visst oxå varit och köpt ägg idag :-)
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Vilket kanonväder det blev till kvällen :) Nu får ni äta mycket ägg :)

Kram

2011-04-06 / 19:49:54
Milla säger:

Two souls, one mind :-)

2011-04-06 / 20:02:07
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Då har du ägg till påsk och slipper värpa egna! :D



// Kram

2011-04-07 / 15:41:18
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!