Tidig lördagsshopping

Ibland har man verkligen tur! Igår fick jag min första lön och jag har ju länge funderat på att köpa ett fisheye till kameran. Jag gick nu på morgonen in på Cyberphoto bara för att dreggla lite och vad får jag se? Jo, mellan den 24:e och 30:e september är det 15% rabatt på alla Samyangobjektiv! Det var ju bara att skicka iväg en beställning på direkten för ett bättre pris än detta går ju inte att hitta. Så nu längtar jag tills jag får hem mitt Samyang MF 8/3,5 Fisheye!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Va bra att det passa in.Det är du värd.Kramis

2010-09-25 / 06:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!