Söndagsångest

Söndagkväll igen då, känns som om helgerna knappt hinner börja förrän de är slut. Just nu känns det väldigt jobbigt att jag ska upp tidigt imorrn och åka till jobbet. Ännu en vecka då jag knappt kommer att vara hemma, det är det värsta med att pendla. Är lite nervös inför resan med nya bilen, tycker det är läskigt att åka i rusningstrafiken i stan med en bil man inte är van vid. Är inte så nervös för att åka till jobbet men på hemvägen brukar det vara fasligt mycket trafik, men det är bara att hålla tummarna för att det går bra.

Vi har varit ute hos mamma och pappa och spelat kort idag. Jag tog några få bilder men ärligt talat så har jag inte haft någon fotolust alls idag så jag tänker inte lägga upp dem.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Håller tummarna att det går bra med den nya bilen.Och att veckan blir bra den med,Förstår att det är jobbigt att pendla.Kramis.

2010-09-26 / 21:00:22
A-T säger:

Jag hade oxå söndagsångest igår, det gick ju som tur var över så fort jag klev innanför dörren på jobbet!! Skulle ändå göra vad som helst för en veckas ledighet... Hoppas veckan går fort, snart är det helg igen! :-)

2010-09-27 / 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!