Lunch och tårta

Förra veckan sa vår arbetsledare att vi skulle välja en dag då vi alla kunde gå ut och äta lunch tillsammans, vi tyckte att mitt i veckan var ett bra alternativ. Så idag åkte vi till Café Saltis på lunchen, maten var jättegod (jag åt raggmunk) och jag blev proppmätt. Inte nog med att arbetsledaren bjöd oss alla på lunch vi får även gå hem klockan 16.00 på fredag för att vi jobbat så bra, jag gillar min arbetsledare (för det mesta). På eftermiddagsfikat bjöds det på tårta och fast jag fortfarande var mätt sedan lunchen var jag ju tvungen att ta en bit.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Låter som att du har fått en rätt schyst arbetsplats? Alltid trevligt när man får en schyst arbetsledare!

2010-09-09 / 00:33:25
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!