Vilse bland kokosbollarna

Idag är det den årliga oktobermarknaden här i Valdemarsvik och jag har dagen till ära tagit ledigt från jobbet. Milla och Alex (som oxå var lediga från sina jobb) dök upp strax efter klockan tio och då knallade vi neråt centrum.

Vi började med att ta en fika på Lilla Blå. Jag åt en polkabiskvi.


Alex äter tårta.


Milla i shoppartagen.


Bästa loppis-vagnen, dock hittade vi inget av värde på den.


Tycker att jag borde få en viss procent av vinsten från denna ost.


Jag tänker på lilla Thea när jag ser det här.


Vi gick in en vända på Auktionsbyrån och tittade runt lite, mest för att värma oss. Milla hittade denna fina fotölj.


Tills Fredrik slutade jobbet hade vi tagit oss hem och beställt mat från Perkas.




Falafeltallriken fick godkänt.


Nu har Milla och Alex gett sig av och vi ska gå neråt centrum så Fredrik oxå får titta runt lite, tyvärr så har det börjat blåsa och regna nu.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Verkar som en bra dag!



// Många kramar

2010-10-28 / 19:58:15
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!