Vår morgon/förmiddag

Varken Fredrik eller jag sover särskilt länge på morgonen även om det är helg, blir lätt så när man är van att gå upp tidigt och därför somnar skapligt på kvällarna. Jag brukar i regel gå upp någon timme före Fredrik och sköta om katterna och sitta vid datorn en stund, imorse lade jag t.ex in mina räkningar innan Fredrik steg upp och det var dax för frukost. Efter frukost begav vi oss upp till Barrstigen, dels för att vi är kattvakter nu en vecka och dels för att Fredrik skulle byta däck på Goffe.

Goffe har börjat bli lite sur när han ska startas.






Den lilla snö som här ligger på Goffe är typ den enda som finns kvar nu, igår låg ett vackert vitt täcke över marken men nu har det regnat bort.


Vintersulorna ska på.




Bagageutrymmet är som gjort för att frakta alla fyra däcken, inte som i min bil där man får lägga två däck i baksätet.


Här finns en katt som i alla fall inte får för lite mat när matte och husse åker på semester.


Och här i källaren finns ytterligare en matplats (vi behövde ju inte fylla på några skålar idag i alla fall).


Gråmis var sur och ville inte prata med oss utan gömde sig på en stol under bordet.


Innan vi åkte hem tog vi en sväng till Ica Vammar för att handla lite och allt detta hann vi innan klockan var elva, ganska effektivt va?
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!