Shoppat idag

Här kommer bilder på vad jag handlat idag (förutom på de saker som jag ska ge bort i present).

En adventsljusstake för blockljus och ljusdekorationer från Lagerhaus.


Ett dörrstopp till sovrumsdörren oxå från Lagerhaus.


En varm och skön mössa från Cubus.


Från Cubus blev det även två par gråa mysbyxor och en rosa tröja, de hade tag 3 betala för 2.


Jag köpte denna lite större kopp till Fredrik inne på Lagerhaus.


Här bredvid en kopp i normal storlek.


Skaffade mig oxå denna shoppingkasse för att lättare kunna bära allt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Åh, så fin koppen med fyren var!

En sån önskar jag mig!

// Kram

Svar: Jag tror inte de finns kvar, de är köpta från Haléns för en himla massa år sedan. Har tallrikar, skålar och ugnsfprmar i samma serie.
Carro

2013-01-03 / 19:58:29
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!