Första vackra vinterdagen

Solen lyser så det glittrar i snön. Efter flera dagars snöande har vi idag äntligen haft en vacker vinterdag. Även fast att jag svurit på snön i veckan då man varit tvungen att borsta och skrapa på bilen och köra jättesakta så tycker jag idag att det är mysigt. Har julpyntat klart på undervåningen och ska i morgon åka ut och låna mammas symaskin så jag kan göra klart gardinen till datarummet.

Här följer några bilder från i förmiddags.

Vårt hus till höger.


Vi är på väg ner till Fredriks jobb för att hämta min bil.




På vägen stannade vi till hos Fredriks mormor vars tv hade rasat ner i golvet så vi fick hjälpa henne att lyfta upp den.




Här står den, min pärla, den har fått övernatta inomhus för att den skulle tina. Nu det går att spola rutorna igen.


Fredrik fick skura efter bilen.


Nä, nu ska jag gå och adventsbaka lite.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Snygg blåfärg på din pärla!



Ja, nu behöver vi inte så mycket mera snö. Inte ens här uppe!



// Många kramar

2010-11-27 / 16:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!