Ensam på stan

Idag på förmiddagen skulle Fredrik och Andreas till Vånga och flyga med sina helikoptrar men jag kände inte för att följa med så jag hoppade av i Hageby för att utföra lite shopping på egen hand.


När jag kom dit var det 25 minuter kvar tills butikerna skulle öppna så jag knallade bara runt lite sakta och lyssnade på den lugna musiken som strömmade ur högtalarna, det var faktiskt riktigt fridfullt och skönt. Det är ju inte så ofta det är så här folktomt inte.


De här blommorna fick mig att tänka på farmor.


Jag gick på HC (Hageby Centrum) i lite mer än fyra timmar och handlade fars dag-presenter, en julklapp och lite smått och gott till mig själv. Fram till klockan halv ett var det ganska lite folk med sedan blev det jobbigt mycket människor överallt. Strax innan klockan två blev jag upphämtad igen för att åka hem till Viken och äta en falafeltallrik från Perkas.

Bilder på mina fynd kommer i ett eget inlägg om en stund.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!