Bilder från igår

Jag lägger upp bilderna som jag tog på eftermiddagen igår nu, vi åkte till mamma och pappa igår och när vi kom hem på kvällen hade jag ingen ork att gå igenom bilderna.

Efter maten var vi ute i snön igen. Vi ska skotta fram en öppning bredvid garaget så vi kan få in kärran med ris så den inte är i vägen för plogbilen.




Det tar sig sa gubben när det brann i skägget.


Kikar ut genom garagedörren i väntan på svärfar Bo.


Far och son.




Efter mycket kruxande var den äntligen på plats.


Fram på eftermiddagen slutade det äntligen att snöa så vi kunde åka ut till mamma och pappa så jag fick sy färdigt min julgardin till datarummet. Naturligtvis blev det fika och kortspel oxå.


Benjamin gillar att vara hos "mommo".
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Jisses vad ni har snö!!!!



Här har vi kallt, - 19



// Kramisar

2010-11-30 / 08:20:38
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!