Adventsfika

Igår hittade jag ett recept som jag tyckte verkade spännande så idag bestämde jag mig för baka och sedan låta några väl valda personer vara försökskaniner. Receptet jag använt finns HÄR och det är kakan med saffran som jag fastnade för.

Har börjat plocka fram.


Glömde alldeles bort att fota under själva bakningen så nästa bild är den här, när kakorna står och svalnar.


Mina fikagäster har anlänt.


Tack snälla Andreas, Zara och Patrik för att ni ville komma på mitt adventsmys!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anonym säger:

De va jätte gott!!! :)

2010-11-27 / 19:52:46
Anonym säger:

De va jätte gott!!! :)

2010-11-27 / 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!