Strålande sol, ljumma vindar & premiärer

Imorse när jag gick till skolan vräkte regnet ner och jag hann bli plaskblöt om fötterna bara på den lilla bit jag har att gå. Men på eftermiddagen när jag gick hem var det sommarvärme.

Temperaturen när jag kom hem (i skrivande stund 23.8).


Efter att jag ätit mat och kollat min mail bestämde jag mig för att gå ut i solen. Jag tog på mig tröja för det blåste men det var så ljumma vindar så den åkte snabbt ner i väskan och det blev första promenaden i linne för i år, oxå första promenaden barfota i mina foppisar.


Jag knallade ner till apoteket då jag behövde lite grejer därifrån och sedan vidare in på Ica och jag köpte första glassen för säsongen.

Premiärglassen blev en Magnum Gold och det kommer säkerligen bli flera av den sorten i sommar för den var supergod.




Det växer polkagrisar i rabatterna!




/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Visst är Magnumen god! Fast jag hade nog gärna sett att guldöverdraget hade mer smak av kolan som är inne i glassen.



Polkagrisar i rabatten! Du är rolig du!



// KRAM

2010-05-18 / 20:38:59
Cissi säger:

Vet du att jag har aldrig smakat ngn magnumglass hahaha.

Stod o tittade på eran blivande tomt nu ikväll.

Kram

2010-05-18 / 20:48:01
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!