Vinn filmmys

Jag tänkte oxå ha en liten tävling här på bloggen nu, har aldrig haft det förut. Jag har kommit över två presentkort från Lovefilm som jag tänkte lotta ut.


Presentkorten gäller fram t o m 5 maj 2010 och gäller på valfritt filmpaket under en månad. Därefter väljer du själv om du vill fortsätta ditt medlemskap eller om du vill avsluta det. Vill ni läsa mera om Lovefilm kan ni göra det HÄR.

Vill du vara med och tävla så lämna en kommentar till detta inlägg och glöm inte att ange din mailadress. Jag kommer att efter kl 14.00 tisdagen den 6 april dra två lyckliga vinnare.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Louise säger:

Lite filmer är ju aldrig fel, klart jag vill va me!

2010-03-31 / 12:56:34
Cissi säger:

Kul med tävling. Jag vill gärna vara med. Kram

2010-03-31 / 18:52:13
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Charlotta säger:

Kul med tävling! Jag vill också vara med :-) Glad Påsk

2010-04-01 / 21:49:21
URL: http://mygreenqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!