Lördag i Jägarvallen

Jaha, nu är jag tillbaka framför datorn. Har haft ett uppehåll på två dygn pga att vi var borta hela lördagen och igår mådde jag av förklarliga skäl inte speciellt bra. Nu tänkte jag i alla fall visa lite bilder från i lördags, är mest kattbilder.

Innan vi åkte ut till Stina och Reine var vi på ÖB och handlade lite, har inte fotat sakerna än så kommer ett inlägg om det senare idag.

Vi anlände väl hos Stina och Reine vid 11-snåret, då åkte grabbarna ner till Beviks för att kolla på motorcyklar medans jag stannade kvar hos Stina och slappade och fikade.

När grabbarna kom tillbaka blev det leka av med Simons nya bil.


Gizmo hade blivit lite större sedan vi såg honom sist.


Ligga i mattes knä och bli borstad är skönt.


Skorpan.


Efter att vi ätit middag började diverse drinkar och tilltugg serveras vilket ledde till att jag igår tillbringade mestadels av min tid såhär.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Nae, blev du sådär dålig? Hemskt! :S

2010-03-29 / 09:36:46
URL: http://yvlima.blogg.se/
simone säger:

Vilka sötnosar du har där :d

2010-03-29 / 12:54:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!