Jobbig natt

Varför måste alla tankar och oro komma när man vill sova? Man ligger där och vrider och vänder på sig i desperata försök att glömma bort dem en liten liten stund så att man kan somna men det går inte. Sedan börjar huvudet att värka, ögonen svida och hjärtat bultar som om man skulle sprungit jorden runt. Förutom några småstunder under natten så lyckades jag sova två timmar efter att Fredrik gått till jobbet imorse. Hade ju kommit på en bra fotoidé till idag när det skulle bli soligt, och det är soligt, men nu känns allt bara tråkigt och jobbigt så vet inte om jag ska försöka eller om jag ska strunta i det.

Hur som helst så ska jag klä på mig och knalla upp till Gråmis nu.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Lilla gumman det är inte bra att inte kunna sova.

hoppas att det löser sig det du går ligger och grubblar på.Älskar dig.Kramis

2010-03-30 / 08:47:35
cissi säger:

Jag blir oxå tokig av det här att inte kunna sova. Igår kunde jag inte somna vid 11 var jag hungrig o gick upp o åt men somna inte för det. Har inte sovit många tim inatt heller o det känner jag nu.

Blir så trött på det.

Kram

2010-03-30 / 09:14:23
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
simone säger:

Usch din stackare, vet inte om du är likadan men får jag knappt sömn är jag vandrande zombien hela dagen efteråt, ligger också och tänker för mycket på kvällen :/

2010-03-30 / 10:07:26
URL: http://fattybom.se
Cissi säger:

Jo det är ju så o humöret blir i botten. Tack så mycket. Tack tack. Ska nog gå bra hoppas jag. Inte kul men ett måste. Ska gå en sväng på stan efter oxå. Kram

2010-03-30 / 10:34:08
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
matilda säger:

Usch, det låter inte roligt.. Kan känna samma sak ibland :/

2010-03-30 / 10:36:20
URL: http://qwentus.blogg.se/
Anna säger:

Visst är det typiskt!



Och inte kan man ju börja ringa till folk heller, den där tiden!



Hoppas du har kunnat vila under dagen och att denna natt blir bättre!



// Många kramar

2010-03-30 / 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!