Snabb adressändring

I fredag eller lördags (minns ej vilken dag) så beställde vi adressändring. Vi skrev att vi ville ha den nya adressen från och med den 21 juni, alltså på måndag nästa vecka eftersom vi flyttar på lördag. Igår när jag kom hem tyckte jag att det var konstigt att vi inte fått någon post, brukar ju alltid vara massa reklam på måndagar. Jag skickade ett sms till Fredrik och frågade om det inte kommit någon post och han svarade att det hade det inte gjort. När jag på kvällen var uppe i huset skulle jag sätta dit vår namnlapp på brevlådan och då kollade jag oxå inuti brevlådan och där låg vår post. Förutom all reklam så var det en tidning som var adresserad till mig på vår adress i lägenheten men eftersänd till nya adressen en vecka för tidigt, men det är ju bra att saker ibland fungerar för bra oxå.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Niklas Karlsson säger:

Bättre det än för mig som fick åka och hämta posten på gamla adressen i några månader. 10 mil, enkel resa... Tur jag jobba där lite då och då. Samt kompisar som bodde kvar på adressen.

2010-06-15 / 22:35:08
URL: http://yava.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!