Lördagen den 12 juni

Blåbärsfrukost.


Jag har varje fredag i en månads tid använt Absolut Torr som jag köpt på Apoteket och tyckt att den funkat bra men imorse när jag vaknade hade jag fått stora röda utslag av den. De gör inte lite ont kan jag säga.




Fredriks bror Reine skulle komma på besök idag och både han och svärfar fyllde ju år förra veckan så jag slängde ihop en tårta.


Strax innan halv elva anlände vi till huset. En bild på sängbordet som Fredrik byggde ihop igår.


Idag stod tapetsering på schemat och Bosse är med som handledare då varken Fredrik eller jag tapetserat förut.


Första våden uppe.


Det blir så bra!


Fredrik var en hejare på att tapetsera.


Vid klockan tre tog vi en break och åt grillat på Barrstigen.


Det blev lite lek oxå.


Fikadax.


På kvällen blev sovrummets väggar klara och det känns så skönt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Det blev ju riktigt bra med den där tapeten. Ska bli spännande att se in real life sen...



Kram

2010-06-13 / 09:44:45
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Cissi säger:

Vad duktiga ni är på att jobba i huset. Jag var borta hos Anki nästan hela dagen igår men såg er inte. Kram

2010-06-13 / 11:16:27
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Anna säger:

Aj, aj, aj du! Det där såg inget vidare nicigt ut!



Och oooh så snygg tapeten blev!



Ni är så duktiga!



// Kram

2010-06-13 / 16:11:07
Viveka säger:

Det sitter i generna det där med att tapetsera.

2010-06-13 / 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!