Hemma tidigt

Var hemma från skolan redan tjugo över två idag. Vi hade kurs i Heta Arbeten i skolan och läraren tyckte det var lika jobbigt och tråkigt i värmen som vi så han snabbade på det hela lite. Jag tyckte det hela kändes onödigt då jag gick denna kurs för två år sedan och certifikatet som man får gäller i fem år. Men man kan ju alltid hoppas att man får det förlängt nu då.

Har varit riktigt flitig fram tills nu, har varit och handlat, bakat fyra limpor (de sista två står i ugnen nu) och lagat Thailåda. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske gå ut en stund.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!