En sista promenad (?)

Nu ikväll har jag och Benjamin tagit vår sista promenad i området (antagligen). Jag tog med kameran ut för att ta lite "minnesbilder", jag känner mig nästan lite töntig nu men jag kan inte rå för att det känns lite sorgligt.

Vår port.






Tanterna gör alltid så fina planteringar.








Vad gör du inne i busken?


Undrar vem som bor därinne.


Benjamin spanar.


Matte njuter av att sitta i solen.




Förra sommaren då min mamma oxå bodde här i Viken brukade vi sitta här i solen och spela kort om kvällarna.


Härinne i skogen brukar det växa jättefina blåbär och hallon.




Benjamin vilar i skuggan.


On our way.




/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Det klart att du känner dig lite sorgsen. Som sagt var det ju där ni började ert liv tillsammans. Även om jag aldrig trivdes i Skarphagen kändes det vemodigt sista gången jag gick ut ur den lägenheten eftersom det var vårt första gemensamma hem.



Jag var jätteledsen när jag flyttade från Åselstadvägen i Örebro. Till och med så att jag fällde en liten tår. Samma när det gällde Repslagaregatan (den lgh:n saknar jag fortfarande, hade så roligt när jag bodde där).



Men du ska se att ni får det jättebra i huset! Kanske blir en rejäl nystart. ;-)



Kram kram

2010-06-16 / 20:14:52
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Milla säger:

Nja, blev ingen höjdare... De blev en aning torra.

2010-06-16 / 22:04:08
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!