Till Norrköping igen

Jobbade mina sista timmar i Viken imorse. Var sedan förbi skolan en snabbis och informerade om läget innan jag cyklade hem. Någon timme senare hämtade vi upp Zara och Andreas och åkte mot Norrköping, jag skulle hämta ut mina arbetskläder och Fredrik och Andreas skulle testa rc-banan.







Efter körningen var bilarna lite leriga och då får man göra rent dem med det man har, i detta fall en vattenpöl. Zara tycker att det ser väldigt kul ut.




Sedan bjöd Andreas oss på mat på Världens Bar. Tack snälla Andreas!

Jag testade Khadaffis Falafel som fick mycket väl godkänt.


Resten av gänget åt hamburgare.


Proppmätta gick vi runt Strömmen. Näckrosorna hade slagit ut.


I morgon blir det ytterligare en utflykt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Ja det är kul att se de såkallade stora pojkarna leka i en vattenpöl.Hi hi

2010-07-30 / 20:55:19
Anna säger:

Åh så fina bilder!



Och maten såg riktigt god ut!



Kul med utflykter! Ska bli spännande och se var ni hamnar någonstans!



// Kramen

2010-07-31 / 10:02:29
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!