Heldag med familjen

Redan imorse åkte vi ut till mamma och pappa, är ju inte så trevligt hemma pga stoppet i avloppet. Milla och Alex var oxå där.

Vi spelade kort


och beställde mat från Hamnkrogen. Jag testade deras vegetariska hamburgare som tyvärr inte smakade så mycket men det är trevligt att det börjar dyka upp flera vegetariska alternativ i lilla Viken.


Jag såg nu ikväll när jag la in bilderna i datorn att det satt en fluga på mina pommes, det såg jag ej när jag tog bilden.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
kennt säger:

Vegetarisk fluga ???????????????

2010-07-26 / 11:29:26
Anna säger:

Samma middag som vi då, fast vi åt på Krysset.



// Kram

2010-07-28 / 13:22:31
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!