Gripsholms slott

Idag har hela familjen gjort en utflykt till Gripsholms slott i Mariefred. Jag är hemskt trött just nu och orkar inte skriva så mycket men jag laddar upp bilderna.

Den obligatoriska :-)


Pappa åkte med i vår bil.






När vi var framme blev det först ett toabesök.


På väg upp till slottet.










Inne på slottet är det förbjudet att fotografera så följande bilder är från när vi gick omkring inne i Mariefred och letade efter något ställe att äta på.






















Tillslut stannade vi och slog oss ner på Gripsholms värdshus.

Förrätten: Diverse sallader och bröd.




Strömmingsfilé med färskpotatis och skagenröra.


Efter maten gick vi tillbaka för att gå utikring slottet.






När vi andra var inne i slottsbutiken passade Alex på att vila sig lite.


















Innan vi åkte hemåt åt vi glass på Gripsholms våffelbruk.




Nu ska jag gå och ta en välbehövlig dusch och sen ska jag sova.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Mmmmmmmmm!



Så mysigt! Jag bara njuter av dina bilder!



// Kram

2010-07-21 / 18:19:41
URL: http://annalundberg.org
Inge-Marie säger:

Vilken underbar utflykt ni gjorde.Verkar vara en mysig liten stad.

2010-07-22 / 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!