Diverse prylar

Tänkte göra ett litet inlägg och visa bilder på lite saker som jag köpt den senaste veckan.

Den här söta lilla radion har jag länge spanat på och nu var den lite billigare än förra året så igår när vi var på Clas Ohlson slog jag till. Vill ni se den i andra färger klickar ni HÄR.


Jag köpte även nya hörlurar till min mp3, går även att använda till radion.


När vi var på Ikea i början på veckan köpte jag två små korgar, en till varje badrum, att ha trosskydd och tamponger i.


Ett tidningställ följde oxå med hem så tidningar och kataloger slipper ligga och drälla.


Två lampor, en till väggen i hallen och en till källarfönstret (lyckades inte få någon bra bild på dem trots många försök så jag lånar bilder från Ikeasidan).



Jag tycker Ikeas små mjukisdjur är roligare än dem som finns i djuräffärerna (billigare oxå) så jag brukar alltid köpa något sött till mina killar när vi är där. De brukar alltid bli glada och kasta sig över de nya sakerna men denna gång misslyckades jag med mitt val för ingen av dem har rört sin nya leksak.


På Biltema inhandlades en ny pedalhink till badrummet på övervåningen, den gamla har jag nu i pannrummet och använder när jag gör rent i kattlådan.


Det här är ingen ny sak, jag fick den i present för många år sedan men har inte förrän nu ett kök där den både passar och får plats.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Sv: Ja usch, visst är det. Tycker att det är fruktansvärt. Gud vilken söt radio. Tror bestämt att jag också får göra ett besök på Clas Ohlsson =)

2010-07-15 / 15:14:24
URL: http://camillalundellek.blogg.se/
Linda säger:

Gillar tidningsstället skarpt, samt de rosa hörlurarna!

2010-07-15 / 15:26:38
URL: http://yvlima.blogg.se/
LORISSALOVEBOMB säger:



sv: Ja, jag hade tur på utsidan. På insidan är jag rasande! Vad tänker folk med som inte stannar!?



goola grejer :D

2010-07-15 / 18:08:12
URL: http://lorissalovebomb.se
Anna säger:

Hahaha!



Vad du fick mig att le, när jag såg färgerna på de första bilderna!



Klart du ska rosa hörlorar! :D



Men attans sicka kissar! Dom kanske tyckte filurerna var fula? Den till höger har jag nyss döpt till filuren och den till vänster heter djävulen :D



Glöm inte EFIT i morgon! Nu ska vi till Gräsmyr och svänga våra lurviga!



// KRAM

2010-07-15 / 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!