Tio röda rosor

Jag satt hungrig i soffan och slökollade på filmen Babe som gick på kanal 5 när jag väntade på att Fredrik skulle komma hem från gymet förut idag. Han brukar vanligtvis vara borta omkring en timme men nu hade det gått nästa två och jag kunde inte vänta längre utan värmde min mat och åt utan honom. En stund efter att jag ätit upp så kommer Fredrik hem och räcker fram en smal avlång påse till mig. Jag öppnar den och där i finns tio stycken röda små rosor!



Tack så mycket mupp!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hm....

Undra när jag fick blommor av Frelle sist....



// Kram

2010-02-15 / 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!