Canvastavlor

Har länge funderat på att beställa en canvastavla av en bild på katterna och sitter nu och kollar lite priser på:  http://canvasframkallning.se/ . Den storleken som jag vill ha skulle hamna på 605 kr, inte så farligt ändå tycker jag för då ingår ramen och montering. Blir ju lite mer personligt oxå än tavlor som man köper i handeln. Problemet är: vilken bild ska jag välja? En bild vet jag att jag vill ha, nämligen den här på Cornelius och Benjamin.


Men jag måste ju hitta en bra bild på Gösta oxå, vet att Fredrik har tagit en bra bild på honom när vi var i Hosum i somras. Men det är ju ingen brådska för just nu har vi inte plats för dem och jag skulle nog inte ha råd att beställa båda samtidigt heller. Kanske kan önska sig i present någon gång.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Åh, jag vill också göra sådana! Har dock inga direkta kort som jag vet skulle blir bra. Du kan ju även kolla på www.fujidirekt.se om du vill. Därifrån beställer vi vår framkallning och jag har kollat på canvasalternativ där, men kommer ej ihåg vad priserna låg på.

2010-02-04 / 16:04:22
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!