Julafton 2010

Vår julafton har firats i Hosum hos mina föräldrar tillsammans med min syster, min morbror, min faster och Fredriks mamma och pappa.

Julgott.








Fredriks mamma och pappa.


Hela gänget (förutom Fredrik, man ser bara hans mage i hörnet av bilden).


Milla delar ut julklappar.


Faster Lisbeth och mamma.


Inge-Marie fotar med sin nya mobil.


Gösta sitter i husses knä och får smaka tårta.


Sedan passar han på att ligga och vila sig på bordet.


Kunglig choklad.


Bilder på julklapparna får ni se en annan gång för det orkar jag inte fixa nu. Ska upp tidigt imorrn för att besöka Media Markts mellandagsrea och inhandla en ny tv.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!