Belöning

Idag har jag fått vara med om något som aldrig hänt mig på någon av mina tidigare arbetsplatser. Vår arbetsledare kom fram till mig i lunchrummet och sa att jag fick gå hem klockan halv ett i morgon med betalt för hela dagen som belöning för mitt hårda arbete. Jag trodde först inte att det var sant och satt bara och tittade på honom och såg säkert ut som ett levande frågetecken. Han sa då att de brukade belöna medarbetarna när de lyckats extra bra. Jag blev så glad och det ska bli skönt att komma hem tidigt i morgon!


Skulle vara skönt om man kunde få besked om lönen oxå.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Gud så roligt!



Då får ju de anställda en extra morot! Att utföra ett bra arbete!



// Kram

2010-08-19 / 19:10:04
Cissi Juhlin säger:

Vilken bra belöning. Kram

2010-08-19 / 19:32:47
Linda säger:

Det var verkligen schyst tycker jag!

2010-08-19 / 21:11:50
URL: http://yvlima.blogg.se/
Mamma säger:

Trevligt att få uppskattning för det man gör och som sagt skönt att komma hem tidigare.Vi får hoppas att du får reda på lönen snart.Kramis

2010-08-19 / 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!