Tandläkarbesöket

Nu är jag hemma från tandläkaren. Det hade blivit ett hål under en gammal lagning så han borrade bort den och lagade på nytt. Jag var duktig och gick med på allt helt utan bedövning, ångrade det lite när jag gick därifrån för då gjorde det ont men jag är ändå glad att slippa gå och känna mig svullen som man gör av bedövning. Jag hade heller inte behövt vara nervös för att gå till den "nya" tandläkaren för han var jättebra. Han talade hela tiden om vad han skulle göra och han var en sådan där människa vars lugn smittar av sig på andra så jag glömde helt bort att vara nervös.

Me, nu med hela gaddar igen :-)
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Inge-Marie säger:

ska ni köpa huset.

2010-04-22 / 15:48:49
Tina säger:

vad skönt att det gick bra. och vad modig du är att inte ta bedövning, skulle inte jag klara, gjorde det inte ont?

2010-04-22 / 15:58:02
URL: http://toje.blogg.se/
Anna säger:

Hihihi!



Du ser ut som hon i TV reklamen, som går hem med en tandläkar grej.



SMILE



Heja dig vad du är duktig! Fick du inget bokmärke?!



Och vad skönt att du tyckte den nya tandläkaren var bra!



// KRAM

2010-04-24 / 06:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!