Rymde hemifrån

När jag fixat de vanliga bestyren hemma imorse så kände jag bara att jag inte ville vara hemma. Benjamin hade sprungit runt mina ben och gnällt hela tiden oxå och det betyder att han vill gå ut. Jag packade in katterna i transportburarna och åkte till mamma och pappa.

Benjamin njuter i solen.


Det är så varmt och torrt nu så man kan gå i foppisar.


Mamma.


När det blir för varmt i solen får man lägga sig i skuggan.


Cornelius viloplats.


Gamla jordkällare är så charmiga tycker jag.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Vilka härliga bilder! Jag trodde det var kisse som rymt hemifrån! :D



// Kram

2010-04-26 / 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!