Envisa huvudvärk

Jag vaknade när Fredrik gick upp imorse och kände direkt smärtan i nacken och huvudet. Jag låg kvar i sängen och försökte hitta ett sätt att ligga på så det inte gjorde lika ont och tillslut lyckades jag somna om. Vaknade vid klockan sju igen och hade fortfarande ont så gick upp och tog en alvedon. Nu har värken i nacken släppt men det gör fortfarande lite ont i huvudet.

Det är jättefint väder ute idag, solen skiner och himlen är helt blå. Det var 0-gradigt när jag gick upp men nu bara en och en halv timme senare är det 5 grader och det blåser nästan ingenting. När jag ätit frukost och fixat disken så ska jag nog gå ut en sväng.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Stackare!

Hoppas att värken har släppt!



// Kram

2010-04-14 / 11:58:38
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!