Dagens planer

Hade ingen blogglust alls igår därför fick ni bara lite bilder som jag fotade förra veckan.

Snart ska jag äta frukost då jag börjar bli lite hungrig nu. Sedan har jag tänkt att jag ska ta mig bort till Hemköp och köpa apelsiner och fisk som var billigt där denna vecka. Klockan 13.00 ska jag på studiebesök på en utbildning som arbetsfömedlingen föreslagit åt mig. Efter klockan 14.00 är det dragning i min filmmys-tävling, har i skrivande stund tre som anmält sig till den.

Ja, det är vad som finns planerat idag.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår ! säger:

Söt header :)

2010-04-07 / 09:19:44
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!