2 av 3 avklarat

Ni har vi varit och handlat och haft möte på banken angående lån till huset. Får se i början på nästa vecka vad de säger, är ju ingen fördel att jag är utan jobb direkt. På vägen hem gick jag förbi arbetsförmedlingen och fixade mitt aktivitetsstödspapper och visade upp mina senaste arbetsgivarintyg. Nu är det bara tandläkaren kvar och det är inget jag ser fram emot. Det blir inte bättre av att det verkligen är pissväder ute oxå, det blåser halv storm och snöar så man ser knappt någonting.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Ska ni lägga bud på huset?



Kram

2010-04-22 / 18:22:02
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Erica säger:

Va, ska ni köpa hus nu?? Blev det inget med lägenheten???

2010-04-22 / 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!