Nostalgi

Idag har vi varit i Norrköping och hälsat på Milla och Alex. Fredrik hade sitt fotoflygplan med sig så på eftermiddagen när det slutat regna blev det en tur till Himmelstalund för att flygfota.

Jag och Milla gick en runda vid min gamla skola, nostalgi på hög nivå.








Härinne bodde jag.


Nya djurhuset (det fanns inte när jag gick här, då hölls djurvårdskurserna i Folkets Park).


Inte heller planen där jag lärde mig köra traktor var sig lik.


Här är ett av Fredriks flygfoton över området


och här har vi piloten (och Alex som ville vara med på ett hörn).




Tack för en trevlig dag Milla och Alex!

/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!