Åsvikelandet

Idag har jag och Fredrik varit ute och gått på Åsvikelandets naturreservat i fyra timmar. Det var så otroligt skönt att strosa runt där och en hel del bilder blev det förstås.









Fredrik fotar en snok, bilden finns på hans blogg.






Skvattram luktar så gott.


Det fanns gott om björnbär längs vägen.




Någon som vet vad detta är för bär?




Mycket rönnbär i år.










Stora fina lingon fanns det oxå.


Allting kan gå itu...


Så här skulle inte vara fel att bo.


Lite björnbär fick följa med hem och ska bli frukostsmoothie imorrn.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Mmmmmm

Bären ser jätte goda ut!



Ett tips när du fotar svampar och dylikt. Ist för att sitta på huk. Det tipset är till Fredrik också, när han fotade snoken.



Lägg er ner på magen istället! Testa får ni se skillnaden!

Mina svampar som jag tog fredags, är fotade när jag låg på magen.



Ha en skön söndag!



// Kram

2009-09-06 / 08:54:54
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!