Ännu mera Benjamin liten

Jag hittade mina bäbisbilder på Benjamin i den första kassen jag tittade i när jag gick till förrådet förut idag. Nu har jag varit hos mamma och scannat in dem så att ni oxå kan få se hur liten och söt han var, idag är han stor och söt.

Här är han första eller andra dagen som jag hade honom, bara 8 veckor gammal och egentligen för liten för att lämna mamma.






Här har "mormor" kommit på besök.


Här är han på balkongen tillsammans med Cornelius.


Här har det gått någon månad och vi bor inte längre kvar på Storgatan utan har flyttat till Norrbacka.








Bus.


Cornelius och Benjamin hälsar på Helmut ute i Hosum.


Så här stor och ståtlig är han idag, här på promenad med matte (husse har tagit bilden).



/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

...Lite skillnad ja, hmm... ;)

2009-09-08 / 14:42:37
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Anna säger:

Nämen gud vilken söting!



/ Kram

2009-09-08 / 21:20:25
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!