Kanelbullens dag & vindsrensning

Idag bjöd pappa på kanelbullar då det är kanelbullens dag.


Mamma fick jättefina tofflor av Milla och Alex.


Efter fikat var det dags att rensa på vinden.


Vet inte vad mamma håller på med här :-)




Benjamin och Gösta som annars inte får vara på vinden hade jätteroligt.








Pappa och jag.


Milla och Alex.


Milla förundrades över hur mycket saker hon samlat på sig.


Gösta.


Fredda hittade en käpp och lekte gammal surgubbe.


Fanns massor av gamla Kalle-tidningar, de på bilden ligger ute på Tradera nu.


Mamma, jag och Milla.


Här börjar Gösta bli trött.


Jag tog med mig två böcker hem som jag minns väldigt väl från min barndom, tänkte jag skulle läsa dem någon gång när jag hinner.


 

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Oh, så mysigt! En riktigt röjar dag!



Ni får komma hit och fortsätta också!!! :D



// KRAM

2009-10-05 / 07:40:52
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!