Ingen qi-gong

Idag när jag satt på bussen som kommit halvvägs till Norrköping fick jag ett sms från qi-gongledaren att det inte blev någon träning idag och att jag skulle kolla min mail. Jag gick av bussen i Söderköping och tog första buss tillbaka till Viken.

Jag loggade in på min mail direkt när jag kom hem och läste att de skulle göra lite förändringar med grupperna så qi-gongen är inställd fram till den 7 april. Jag blev lite sur över detta då det inte var så att hon blivit sjuk eller så och troligtvis redan visste om detta igår och kunde ha meddelat mig då och inte vänta till idag då jag redan hunnit åka. Hon vet ju att jag inte bor i stan.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Dålig stil! Hon kunde iaf sms:at tidigare tycker jag, så att man inte behöver sätta sig och åka hela (eller halva) vägen i onödan. Nä, dåligt! :(

2009-03-24 / 19:50:41
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!