Arbetsgrupp 3

Jag har idag varit på mitt första möte med min arbetsgrupp som jag nu ingår i. Vi ska träffas varje måndag mellan 08.30 och 10.30 för att prata och diskutera olika ämnen, syftet sägs vara att vi då inte ska tappa vår sociala förmåga och uttöka vårt kontaktnät. Jag säger inget ont om någon av människorna som ingår i gruppen, de verkar bra och trevliga allihop men allvarligt talat så har jag svårt att se hur dessa två timmars "kafferep" i veckan ska leda till ett jobb.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Ok det lät spännande. Undra om det kommer leda till ngt. Kram

2009-03-30 / 16:32:05
URL: http://cissisvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!