Sverige - Danmark

Igår var vi bjudna till Milla och Alex för att festa och titta på fotboll, varken jag eller Fredda är ju intresserade av fotboll men vi åkte dit i alla fall.

Jag


Fredda förbereder inför matchen.


Bänkade och klara.


Alex hade varit riktigt kreativ tidigare under dagen.


Frida och Sandra


Milla


Jag försökte verkligen leva mig in i det hela


och Fredda försökte ännu mera.


Efter matchen, som slutade med att Sverige förlorade om det är någon som missat det, fortsatte festen på undervåningen.

Sandra och Alex


Alex och Milla dansar.


Fredda sveper en Absolut Mango.



/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Härligt med fest!

Och fin du var!



// Kram

2009-06-08 / 07:34:54
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!