Julafton 2009

Julaftonen har vi spenderat i Hosum och som vanligt så finns det en hel del bilder från dagen.

Maggan knep ett äpple så fort hon kom.


Det bjöds på choklad och knäck.




Alex som skulle iväg på eftermiddagen fick sina klappar lite tidigare än vi andra.


Han verkade nöjd med presenten som han fick av mig och Fredda :-)


Benjamin ville sitta i knät.


Sedan undersökte han julklapparna.


Vara med och spela kort skulle han oxå.


Årets andra julbord.


Tittut.


Milla delar ut paketen.








Gösta kollar in isbjörnen som pappa fick av mig, Fredda, Milla och Alex.


Jag fick en väderstation, en toblerone,


ett minneskort till min mobil, mera minne till min dator


och en stekpanna med stänklock till.


Katterna fick råttor, godis och en laserpekare.


Benjamin med sin nya leksak.


Milla vilar på sin spikmatta som hon fick av mamma och pappa.


Fredrik fick en gigantisk kortlek som vi invigde.










Mammas Elvis-lampa som vi köpte i Uppsala.


Imorrn blir det mera julfirande uppe på Barrstigen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!