Ensam hemma

Den här veckan jobbar Fredrik eftermiddag så jag är ensam hemma på kvällarna efter jobbet. Måndag och tisdag brukar gå bra, onsdag börjar det bli lite småtråkigt och torsdagkvällen så har jag vanligtvis fruktansvärt långtråkigt. Nu ikväll har tiden gått ganska fort då jag varit sysselsatt ända sedan jag kom hem.

Jag har: Fixat våra matlådor till imorrn (majsschnitzel och ris med thai green-curry).




Kokt ägg till kvällsmaten


som oxå bestod av majsschnitzel


och ett glas fullt av C-vitamin.


Diskat.


Tvättat mina jobbkläder.


Duschat.


Nu känner jag tröttheten komma så ska nog krypa ner i soffan och se på tv.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Kom och diska åt mig med! Det är visserligen inte så mycket disk... Bara efter min middag.



Frelle jobbar sent i kväll.



// Kram

2009-12-10 / 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!