Andra advent

Idag följde vi med mamma och pappa till Norrköping för att handla lite och se om vi kunde hitta några julklappar. Vi var först på Media Markt där pappa handlade ett objektiv till sin kamera och Fredrik köpte en julklapp, till vem avslöjar jag inte.

Vi fikade på Coop.


Jag lekte lite med maten.


Sedan åkte vi till Ö&B och slutligen till Willys innan vi styrde mot Viken igen.

Här följer mina inköp från idag: En ny kalender (från Coop).


På Ö&B inhandlade jag: Shampo, balsam, bodybutter,


ansiktsmasker


och massor av mat till Gösta som är för kräsen för att äta torrfoder.


När vi kom hem tog vi en promenad och träffade på en väldigt gosig katt.



Till middag blev det couscous-sallad med vegetariska bullar och hemgjord tzatziki.




Jag ligger lite efter med kalenderljuset.


/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mupp säger:

Tur att jag inte hade i så mycket chili i salladen "brinner"

2009-12-06 / 20:15:03
Anna säger:

Mmmmmm, den där räkan såg inte helt fel!



Var det till mig han köpte julklapp till????



Verkar ha varit en mysig dag.



// Kram

2009-12-07 / 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!