Nostalgi

Idag skulle Fredrik åka ut till Bertil i Högved och flygfota. Eftersom jag var där och lekte mycket som barn så tyckte jag att det kunde vara kul att följa med.

I den här ladugården har jag spenderat många timmar, de flesta på höskullen.


Här har jag varit på födelsedagskalas.


Otroligt söt och sprallig hund, tror hon heter Mejja.


Min nya goskompis Albin.


Bertil hade levande gräsklippare på sin gräsmatta.


Det här lilla huset har jag minnen ifrån, tror att det varit en smedja en gång i tiden.




Granngården




Här flygs det.


Zebran, som Bertil kallade henne då hon var randig, blev väldigt nyfiken på flygplanet.


Bregottfabriken


Till slut blev det för varmt för att vara i solen och springa runt.


Fredrik fick låna en Arla-keps.


Tittut!




Sötaste kalven.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!