En underbar dag med syster

Idag efter min workshop på Studiefrämjandet mötte jag upp Milla på stan. Vi hoppade på en buss för att åka och leta efter det vi skulle köpa, kan inte skriva vad eller vart eftersom det ska bli en present till någon som jag vet brukar läsa min blogg. Tyvärr var denna hemliga sak slut på båda ställena vi besökte men vi hoppas få tag på en i morgon då det skulle komma in fler. Vi tog bussen tillbaka in till stan för att äta på Paus.

Milla med sin härliga sallad.


Jag beställde black'n white.


Efter maten gick vi och tittade i en bokhandel och kan ni tänka er att JAG köpte två böcker?! Sedan gick vi vidare till Myrorna, där fyndade jag en väska (förlåt Fredrik) och en filt som Gösta ska ha i sin transportbur. När vi kom ut från Myrorna frågade Milla om jag hade tid att gå ett varv runt Strömmen och det tyckte jag att jag hade.

Himlen var alldeles blå över fängelset.


Milla försöker fota mig men jag gömde ansiktet bakom min egen kamera.


Murgrönan har redan klätt in trädstammarna.


Två änder som klättrade i slänten.


Det var fullt av krokusar längst vägen.


Efter promenaden tog vi oss till busstationen för att ta en buss åt varsitt håll, men vi ses ju i morgon igen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm



Underbart!



// Kram Anna

2009-04-04 / 08:00:29
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!